تشك تاپ
عرضه اينترنتي تشك و بالش

اگر اين راهنمايي هاي ساده را در ذهن نگه داريد، مي توانيد يك اتاق كوچك مانند يك حرفه اي تزئين كنيد. هنگامي كه مبلمان خود را انتخاب مي كنيد، تمركز بر عملكرد و مي دانيد تفاوت بين نيازهاي شما و خواسته هاي شما. نگران نباشيد از اقلام تزئيني بزرگ مانند آينه هاي بزرگ و لامپ هاي روشنايي استفاده كنيد.

 

 تشك رويا

در اينجا چند نكته براي ايجاد يك فضاي كوچك است كه بيانيه بزرگي را ايجاد مي كند:


1. قطعه هايي را انتخاب كنيد كه دو وظيفه را انجام دهند

302161 اتاق خواب Coaster Daybed

Coaster Furniture Daybed با Trundle


در يك فضاي كوچك، هنگامي كه مبلمان خود را انتخاب مي كنيد، عاقلانه انتخاب كنيد. پيدا كردن قطعه اي كه به اهداف متعدد خدمت مي كنند، مانند DayBed از مبلمان Coaster در تصوير بالا. روز به روز يك مبل و يك تخت خواب است تا شب با ويژگي هاي اضافي يك Trundle به جاي يك مهمان ديگر. در اتاق نشيمن عثماني با ذخيره سازي و تخت با كشويي مي تواند كلفت را كنترل كند و در يك فضاي كوچك به عملكرد اضافه شود.

 

تشك خوشخواب


2. از نورپردازي و آينه استفاده كنيد


638-50012 Hooker Furniture Melange Accent Mirror


شيشه اي شيشه اي زرق و برق دار


روشنايي مناسب براي فضاهاي كوچكتر بسيار مهم است. بيشترين نور طبيعي را اضافه كنيد و به منابع نور در اتاق اضافه كنيد با يك لامپ كف كاملا قرار داده شده، Sconces، Lamps هاي جدول و لوستر. يك آينه مي تواند بيشتر از نور طبيعي را با بازتاب آن در اطراف در حالي كه ايجاد توهم فضاي بيشتر است.


3. براي فرش هاي بزرگتر برويد

 

تشك طبي


به ياد داشته باشيد كه يك فرش كم عمق مي تواند يك فضاي كوچكتر را به نظر برسد و ناچيز باشد. ايده بهتر اين است كه در يك پالت رنگ محدود بمانيد و يك فرش را انتخاب كنيد كه به اندازه كافي بزرگ است تا بتواند تمام مبلمان را جايگزين كند.


4. در مورد قرار دادن فكر كنيد


قرار دادن مبلمان خود را بيش از حد نزديك به هم و فشار دادن قطعات در برابر ديوار مي تواند يك فضاي كوچك را به يك نگاه تنگ. خلاص شدن از شر هر گونه آيتم هاي خارجي و تمركز بر موارد اصلي، بنابراين شما مي توانيد آنها را از ديوار دور، حتي اگر آن را فقط يك TAD، و به اتاق تنفس مبلمان براي ايجاد احساس فضا.


پيدا كردن مبلمان براي فضاهاي كوچكتر

 

خوشخواب رويا

صفحه اصلي زندگي مبلمان ويژگي هاي مجموعه اي از نام تخفيف نام تجاري مجموعه مبلمان مجموعه اي براي آپارتمان ها و فضاهاي كوچكتر. به دنبال فروش هفتگي، تبليغات و كوپن ها باشيد. نمايندگان فروش با تجربه، شما را در انتخاب قطعات مناسب براي طعم و مزه خود، شيوه زندگي خود و بودجه خود هدايت خواهند كرد. فروشگاه آنلاين ما را مرور كنيد و يا در يكي از مبلمان خانه هاي ما، نمايشگاه مركزي جديد نيوجرسي را متوقف كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۹:۳۴ ] [ كاوه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی