تشك تاپ
عرضه اينترنتي تشك و بالش

فوايد مجموعه بازي

وسايل مجموعه بازي كودكان جزو مبلمان شهري به حساب مي‌آيد. در اينجا مي‌خواهيم درباره فوايد مجموعه بازي صحبت كنيم كه شامل:

  • فوايد جسماني: دويدن، كوهنوردي، پريدن و غيره همگي به تقويت قدرت و استقامت كمك مي‌كنند و مي‌توانند به مبارزه با چاقي كودكان كمك كنند. اين فعاليت‌ها همچنين به بهبود تعادل و هماهنگي كمك مي‌كند.
  • مزاياي اجتماعي: تعامل با دوستان در طول بازي تجربه تصميم گيري و حل اختلافات را فراهم مي‌كند.
  • مزاياي يادگيري و خلاقيت: بازي در فضاي باز به كودك كمك مي‌كند تخيل خود را تمرين دهد.

بهترين ساختار بازي را براي كودك خود انتخاب كنيد

بين ست بازي چوبي، ست بازي فلزي يا ست بازي پلاستيكي را انتخاب كنيد. ست‌هاي چوبي ظاهري گرم و غني را ارائه مي‌دهند كه به خوبي با منظره تركيب مي‌شود. آنها به گونه اي طراحي شده اند كه در برابر حشرات و پوسيدگي مقاوم باشند، اما به نگهداري منظم نياز دارند تا الوار را در شكل خوب نگه دارند. ست‌هاي فلزي به نگهداري كمتري نياز دارند و معمولاً فقط كمي رنگ لمسي روي خراش‌ها اعمال مي‌شود. ست‌هاي بازي پلاستيكي به طور كلي براي كودكان كوچكتر انتخاب عالي هستند، زيرا اندازه طرح كوچكتر است و مواد صاف كمتر به پوست آنها آسيب مي‌رساند. آنها همچنين تعمير و نگهداري پاييني دارند و به ندرت به چيزي بيشتر از يك اسپري ساده با شلنگ نياز دارند. تجهيزات زمين بازي خانه خود را با فضاي خود، بودجه و فعاليت‌ها و علايق مورد علاقه فرزندتان تنظيم كنيد. اكثر ست‌ها شامل برج و ست تاب است. از آنجا مي‌توانيد مجموعه‌هايي با سرسره‌ها، حلقه‌ها، جعبه‌هاي شني، ميزهاي پيك نيك و مناطق كوهنوردي پيدا كنيد.

مطمئن شويد كه فعاليت‌ها و لوازم جانبي مناسب هستند. به عنوان مثال، كودكان زير پنج سال نبايد با چيزي بيش از 5 فوت ارتفاع بازي كنند. اگر نمي‌توانند به تنهايي از ديوار بالا بروند يا تاب بخورند، هنوز براي لوازم جانبي آماده نيستند. با رشد فرزندتان به تدريج مجموعه بازي كودكان را عوض كنيد. مي توانيد اجزاي جانبي مانند ميله هاي ذوزنقه اي، كيسه هاي بوكس، پريسكوپ و گل هاي بسكتبال را پيدا كنيد. مجموعه پخش را با فضاي خود مطابقت دهيد. علاوه بر فضايي براي ست بازي، به يك ناحيه بدون مانع حداقل 6 فوتي در اطراف كل سازه و لوازم جانبي آن نياز داريد. براي چرخش، فاصله اضافي در جلو و پشت كه حداقل دو برابر ارتفاع پرتو چرخش باشد، در نظر بگيريد. در مورد برنامه هاي آينده براي تخت گل، درختان، درختچه ها يا حصارها فكر كنيد - هر گونه افزودني كه مي تواند به منطقه ايمني تجاوز كند. شما همچنين به فضايي نياز داريد تا ابزارها و مواد را در طول مونتاژ مرحله بندي كنيد.

فوايد مجموعه بازي

 

لبخند بزن و ميزباني كن

رنوس

سريعترين |  تخصصي‌ترين |  منعطف‌ترين

تامين كننده تجهيزات و ملزومات هتل در ايران

021-66908358

0912-9533543

ازي در فضاي باز فوايد زيادي دارد. نه تنها كودكان را در بيرون از خانه تشويق مي‍‌كند، بلكه آنها را در معرض ويتامين D قرار مي دهد كه دريافت كافي از آن در ماه‌هاي تاريك دشوار است، بلكه باعث مي‌شود هواي تازه دريافت كنند و ريه‌ها و كل سيستم تنفسي آنها سالم بماند. به اين واقعيت اضافه كنيد كه آنها بيرون از خانه خواهند بود و از گروه‌هاي ماهيچه‌اي مختلف خود براي بالا رفتن از يك وسيله به وسيله ديگر استفاده مي‌كنند و واضح است كه مزاياي سلامت جسماني كه مي‌توان با استفاده از زمين بازي به دست آورد.

مهارت‌هاي اجتماعي

زمين‌هاي بازي مكاني باورنكردني هستند. آنها نه تنها فضاي شگفت انگيزي را براي سرگرمي در اختيار كودكان قرار مي‌دهند، بلكه به بيرون آوردن بچه هاي كوچك از پوسته خود كمك مي كنند و به آنها كمك مي كنند با كودكان هم سن و سال خود معاشرت كنند. بازي در فضاي باز راه بسيار خوبي است كه به كودكان اجازه مي دهد مهارت‌هاي اجتماعي خود را تقويت كنند و دوستان جديدي پيدا كنند، زيرا با ديگراني كه با وسايل مشابه بازي مي كنند تعامل دارند. آنها ياد خواهند گرفت كه نه تنها وسايلي را كه با آنها بازي مي كنند به اشتراك بگذارند، بلكه ياد مي گيرند كه چگونه با ساير گروه هاي كودكاني كه ممكن است در كنار بچه هاي آنها بازي مي كنند تعامل داشته باشند.

خلاقيت

وقتي صحبت از رشد سال‌هاي اوليه به ميان مي‌آيد، اغلب به عنوان بازي تخيلي شناخته مي‌شود، زيرا تخيل كودك وقتي بيرون بازي مي‌كند واقعاً شكوفا مي‌شود. وسايل چوبي زمين بازي را پرتاب كنيد و تخيل آنها مي تواند در يك مجموعه كامل از مكان هاي جديد و شگفت انگيز بچرخد. يك نيمكت يا كلبه چوبي مي تواند به يك اداره پست، يك مغازه، يك خانه، يك آشپزخانه تبديل شود. هم سن و سال آن‌ها آنها ناگهان به اقوام يا مغازه دار آنها تبديل مي شوند.

سلامت رواني

در دنيايي كه به نظر مي‌رسد هر روز بيشتر از استرس و اضطراب رنج مي‌برد، براي كودكان بسيار مهم است كه ياد بگيرند چگونه خاموش شوند. ما مي‌خواهيم بچه‌ها بخارشان را رها كنند، استراحت كنند و آرام شوند و آنها اين كار را به خوبي از طريق بازي انجام مي‌دهند. با ورود كودكان به دوران تحصيل، حتي از سن 4 و 5 سالگي، فشار مدرسه و دانشگاه را احساس مي كنند. خوشبختانه، زمين‌هاي بازي راهي عالي براي بازي، تعامل و لذت بردن آن‌ها است كه با افزايش فعاليت بدني، اندورفين ترشح مي‌كند و به نوبه خود سلامت روان و رفاه را بهبود مي‌بخشد. با ورود كودكان به دوران تحصيل، حتي از سن 4 و 5 سالگي، فشار مدرسه و دانشگاه را احساس مي كنند. خوشبختانه، زمين‌هاي بازي راهي عالي براي بازي، تعامل و لذت بردن آن‌ها است كه با افزايش فعاليت بدني، اندورفين ترشح مي‌كند و به نوبه خود سلامت روان و رفاه را بهبود مي‌بخشد.

مهارت حركتي

از لمس اجسام لمسي گرفته تا تجربه طيفي از بافت‌ها و اشكال مختلف. تجهيزات زمين بازي براي تقويت مهارت هاي حركتي كودك فوق العاده است. مهارت‌هاي حركتي ظريف كودك به طور طبيعي با بازي كردن از طريق آنچه به عنوان بازي حسي و ساختني شناخته مي‌شود، تقويت مي‌شود. اين بدان معناست كه تجهيزات زمين بازي مانند جعبه‌هاي شني و حتي قاب‌هاي كوهنوردي، كه آنها را تشويق به نگه داشتن و گرفتن مي‌كند، همگي به آنها كمك مي‌كند تا اين مهارت‌هاي حركتي را بدون اينكه حتي متوجه شوند ايجاد كنند.

مهارت حركتي كودكان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۲:۳۹ ] [ كاوه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی